وبلاگ شخصی ترومن ❤️

هر کدام از ما شاید آرزوها و اهدافی داریم، آرزوی ما موفقیت خودمان و دوستانمان است.

۱ مطلب در تیر ۱۴۰۲ ثبت شده است

آزمون شخصیت MBTI

نتیجه آزمون شخصیت MBTI که حدود پنج ماه پیش برای من INTJ-T شده بود امروز ISTJ-T شد.

نکته ی مثبتش اینه که ظاهرا واقع بین تر شدم، خوبیش هم اینه که چون در من بیماری اسکیزوفرنی پارانوئید تشخیص داده بودن و این بیماری باعث میشه آدم از واقعیت فاصله بگیره با توجه به اینکه نتیجه آزمون شخصیت برای من واقع بینی بیشتری نشون داده پس فکر میکنم بهبودی بیشتری پیدا کردم.

یه سری داروی گیاهی هم میخوام استفاده کنم که ان شاء الله سعی میکنم بعدا به شما هم تجربه ی خودم رو بگم تا باشد خدمتی کرده باشم در راستای بهبودی جنون 😐

شما هم میتونید با مراجعه به سایت 16Personalities ببینید که گروه شخصیتی شما چیه، البته میگن با افزایش سن این شخصیت امکان تغییر داره، مثلا با بالا رفتن سن آدما واقع بین تر میشن، پس همین میتونه یکی از دلایلی باشه که نوع شخصیتی منم یکم تغییر کرده.

سایت 16personalities.com از زبان فارسی هم پشتیبانی میکنه که از آدرس https://16personalities.com/fa در حال حاضر برای من در دسترس.

وبلاگ شخصی ترومن ❤️

در دنیایی که شاید اینترنت نقش اساسی در خوشحالی برخی انسان ها بازی می کند. ترومن یک شخصیت مجازی واقعی محسوب می شود که میخواهد خودش و دوستانش خوشحال باشند.
دلیلی برای لبخند زدن بساز حتی اگر دلیلی برای خندیدن نباشد. مخاطبانی که از وبلاگ ما استفاده می کنند سعی کنند خوشحال باشند و خوشحال کنند.

طبقه بندی موضوعی